FAQ
Levering & Fragt
Hvis du gennemfører din bestilling inden kl. 14.00 på hverdage, vil vi som udgangspunkt afsende din ordre samme dag. Du kan derfor forvente en leveringstid på 1-2 hverdage. Leveringstiden for udenlandske ordre vil dog være længere (5-7 hverdage).
Bemærk, at forudbestillinger har andre leveringstider. Det anslåede leveringstidspunkt for pre-orders, vil fremgå på produktsiden.
OBS: I forbindelse med højtider og mærkedage kan der forekomme forsinkelser i leveringen hos vores distributører.
Har du ikke modtaget din ordre inden efter 5-6 hverdage, anbefaler vi at du kontakter os på vores mail webshop@baggi.dk eller tlf. 66 16 12 52 - så kan vi sammen undersøge om der skulle være sket en fejl og få leveret din pakke til dig hurtigst muligt.
Hos BAGGI har du mulighed for, at få din ordre leveret med GLS til en valgfri pakkeshop samt erhvervs- eller privatadresse. Du kan også vælge Click&Collect som afhentningsmetode.
Afhentning i en af vores fysiske butikker: GRATIS (uanset ordrestørrelse)
GLS PakkeShop: Gratis v. køb over 499,- ellers 49 kr.
GLS Hjemmelevering: 69 kr.
GLS Erhvervslevering
Udenlandske ordrer: Fragtprisen kan variere afhængig af det pågældende land (kontakt os venligst for yderligere information).
Du vil altid kunne følge din ordre via GLS Track & Trace. Så snart din pakke er afsendt med GLS vil du modtage et forsendelsesnummer på din mail, der gør det muligt at spore pakken på sin rejse. Har du valgt levering til pakkeshop, vil du desuden modtage en besked på mail/sms, når pakken er klar til afhentning.
Click&Collect: Du får besked så snart din ordre er klar til afhentning i den valgte butik.
RETURNERING & OMBYTNING
Du har altid 30 dages fuld returret, når du handler på www.baggi.dk. Ønsker du at returnere en eller flere af dine varer, henviser vi til vores returformular her (returnering som følge af fortrydelse, sker på købers egen regning og koster 49 kr.)
Hos BAGGI er det desuden muligt, at bytte- eller returnere din ordre i vores fysiske butikker. Husk af medbringe dokumentation for dit køb (ordrebekræftelse eller faktura) digitalt eller i udskrevet format.
Returnering i fysisk butik: Ved returnering i én af vores fysiske butikker, vil købsbeløbet blive returneret med det samme.
Returnering til webshop: Når varen er i vores besiddelse og returneringen er godkendt, vil købsbeløbet blive refunderet til din konto. Der kan være en behandlingstid på 2-5 hverdage, men vi bestræber os altid på, at behandle din returnering hurtigst muligt.
Uanset hvilken returneringsmetode du benytter dig af, bør du være opmærksom på at der kan 1-3 hverdage før du kan se pengene på din konto.
Det er desværre ikke muligt at få pengene retur i en af vores bytte-butikker. Her kan du kun bytte til anden vare. Udstedelse af gavekort eller tilgodebevis afhænger af den enkelte butik.
Ønsker du at benytte dig af en af vores bytte-butikker, kan du kontakte butikken for yderligere informationer. Du kan se en oversigt over vores bytte-butikker her.
PRISMATCH
Hos BAGGI tilbyder vi landsdækkende prisgaranti. Det betyder, at vi matcher prisen hvis du finder varen billigere hos en forhandler, der er registreret i det danske CVR-register. Formålet med prismatch er, at kunne tilbyde vores kunder en tryg og tillidsfuld shoppingoplevelse på www.baggi.dk og i vores fysiske butikker. Det er en del af vores kundeservice - og det vil det ALTID være.
Hos BAGGI tilbyder vi prismatch - uanset om du handler i vores fysiske butikker eller online på www.baggi.dk. Du kan altid efterspørge prismatch, men der er nogle forudsætninger som skal være opfyldt før vi kan godkende et eventuelt prismatch:
- Beløbet du ønsker et prismatch på er inklusiv den billigste form for standardlevering.
- Vi matcher kun prisen på varer fra danske webshops og med et dansk CVR-nr.
- Den pågældende vare skal være på lager i samme størrelse- og farvevariant.
- Prismatch gælder ikke på 2. sorteringsvarer samt ophørsudsalg og kan ikke kombineres med eventuelle rabatkoder.
- Læg den/de ønskede produkter i kurven.
- I kurven tilføjer en kommentar med oplysninger om hvor og til hvilken pris du har fundet varen (indsæt link direkte til varen).
- Gennemfør købet på normal vis og til den originale pris.
- Vi undersøger om forudsætninger er opfyldt og vender tilbage uanset resultatet for anmodningen om prismatch (vi afventer naturligvis behandlingen af din ordre, hvis din anmodning om prismatch bliver afvist).
- Bliver din anmodning om prismatch godkendt, trækker vi naturligvis kun prisen for det prismatchede produkt.
REKLAMATION
Du har som udgangspunkt 2 års reklamationsret gældende fra købsdato. Nogle produkter har forlænget garanti - dette gælder typisk for mærker som Eastpak og enkelte produkter fra Samsonite.
Reklamationsretten omfatter, at du enten kan få din vare repareret eller ombyttet og i særlige tilfælde et afslag i prisen eller pengene retur - afhængig af den enkelte situation. Ved afgørelsen om fejl og mangler ved det enkelte produkt, vil der blive taget udgangspunkt i produktets levetid - herunder naturlig slitage samt defekter opstået som følge af forkert brug og manglende vedligeholdelse.
For at kunne behandle din reklamation, skal vi bruge nogle oplysninger fra dig. Oplysningerne kan du udfylde i vores reklamationsformular her. Vi vil løbende holde dig opdateret om din reklamationssag.
Du kan ligeledes henvende dig i en af vores fysiske butikker med din reklamation mod forevisning af kvittering for købet.